Thank.You.Very.Much



Det skulle bli en bra kväll.
Jag gjorde äggmackor & laddade upp med 4 matcher Hallby dam mot olika motstånd.


Det började bra med att mackorna va goda. Är nu inne på min fjärde match & har insett hur dåligt jag spelar!!! Inte nog med att jag är kobent å ser sjukt töntig ut. Jag tar inte en boll. Det är förjävligt. Jag blir så förbannad på mig själv. Något som skulle va en bra uppladdning inför morgondagens match får mig i stället å fundera på om jag verkligen borde spela handboll.


Så.. nu ska jag lipa en sväng å hoppas att jag på något konstigt sätt mår bättre av de.


Helvetesjävlarpiss




Kommentarer
Postat av: Nykan

Klart du ska spela handboll du är grym.. Speciellt förra matchen, du ägde. Kolla på den till imon istället :)

2010-02-20 @ 23:43:00
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0