....



Jag är så in i helvetes jävla förbannad. PISS DAG!!!!

Det började med att jag knappt kom ut genom dörren pga all snö. Väl ute så startar inte bilen. Jag springer upp igen & ringer jobbet. "Jag kommer bli sen". Startar datorn å kollar buss. Springer till bussen. Det snöar spik!!! När bussen är 15 min sen ringer jag trafikupplysningen. "Det är många som ringer nu, var vänlig dröj". Ja men så klart!!! Kommer fram efter ett tag (hit hör oxå att den där jävla iPhonen inte funkar med handskar på = kallt så in i helvete!) & bussen kommer 2 minuter efter. Väl på bussen möts vi av två bussar som släpper av 100 pers som varit på skidsemester (jag underade om jag drömde). Samma personer hade parkerat sina bilar på vägen vilket gjorde att det bara fanns ett körfält = vi stog still läääänge. Sen började de andra bussarna backa & vi fick köra efter. Folk gick om oss. Förstå då hur sakta det gick. Byta buss vid juneporten å jag har nog aldrig frusit så mkt i hela mitt liv. Kom 1 timme & en kvart för sent till jobbet å heeela dagen va förstörd. Håret såg ut som fan & de lilla smink jag hade kvar satt på kinderna!!! Väl på A6 stänger dom av vissa delar för att de va risk för taket å rasa. Men vi fick fortsätta jobba!? Louise är snäll å kör mig hem.. men jag hoppar av vid statoil istället. Tänkte hämta bilen som Alex fick igång senare med hjälp av Jellan. Å bil fan startar inte!!! Frågar en gubbe om hjälp..men han hade bråttom! Din jävel. Två hårda fordonskillar ställde snällt upp. Till slut kom jag iväg & hem. Då va låset i ytterdörren fruset. VA FAN!??! Fick blåsa ett tag innan det släppte och jag kom in. Nu står bilen på tomgång utanför. Jag hoppas att batteriet laddas upp så jag kan hämta Alex när han slutar jobba kl 24 i natt. Annars måste han gå!!!!

Gångerna jag varit nära till lipet idag går nog inte räkna på två händer. FY FAN!

JAG HATAR DENNA DAGEN!!!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0