Burn.To.Shine


Jag borde inte använda rouge idag (men gjorde det ändå). Brände nämligen till fejjan på solarieöarna igår. Inte solat mer än en gång efter jul tror jag. Så nu va det dags. Tusan va de tog. Mitten solariet på Sense rekomenderas.

& på tal om smink. Jag vill ha en svart ögonskugga UTAN glitter. Har en glittrig men den sprider gärna ut de silvringa små kornen så I look like a discokula när jag använt den. Så igår efter jobbet gick jag en sväng å spanade efter en skugga. Vet ni vad? Jag köpte två stycken.. MED GLITTER!!! Hur tänkte jag då? "Men dom är ju fina"! Så nu sitter jag här med tre svarta giltter ögonskuggor å vill egentligen bara ha en clean.

Typiskt!






Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

sv: haha.. faktiskt inte, även om man kunde tro det ;) Hår2000 stod för failet denna gången.. blir toookig. Klipper du nästa gång? ^^

2010-02-11 @ 12:29:26
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0