With.A.Broken.Heart


Idag är ingen bra dag.

Jag kanske inte hunnit nämna? Men vi har nya ägare på salongen. Det vi vet nu är att vi svarar "Välkommen till [SKULT] det är Rebecca" i telefonen & att vi har nya chefer. Resten har vi än så länge bara fått gissa oss till. Vi lever alltså i ovisshet.. Vilket gör att det blir rätt mkt snack om hur vi tror det kommer se ut i februari. Hur allt kommer va upplagt. För jag antar att det borde va klart nån gång i februari.

Iaf. För nån vecka sen skulle en av oss på vår helg byta till den andra med start i januari. Det passade perfa med mina matcher så jag tog den. Efter några fler omändringar i schemat fick vi ihop det bästa schemat jag haft. Jag kan träna 3 gånger i veckan av våra 4. Mer regelbundet alltså. Jag behöver inte byta så många matcher.. Iaf till våren & så är jag ledig lör, sön & mån 1 gång på 6 veckor. Vilket är bra när Alex bor massa mil bort.

Men nu då. När jag precis lugnat mig å hunnit finna mig i mitt nya perfekta schema.. Då ska vi byta. Nya ägare = nytt schema. Ingen aning om hur det kommer se ut. Jag har försökt berätta hur viktig handbollen är för mig & mailat chefen mina träningstider.. Tillbaka fick jag: "Det går nog inte tillgodose alla tiderna".

Frågan är hur många?!


Jag är ledsen i hjärtat.
Vill bara veta. För fan heller att jag ska sluta lira boll.
Dags för nya CV:n!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0