Hotel.Room.Service



JAA! Jag vet. Men jag håller faktiskt på å flytta. Det är mycket nu. På Bloglovin hade jag 165 blogginlägg å läsa ikapp mig på. Ni förstår att jag inte suttit vid datorn så mkt på senaste tiden?!

Jag trivs iaf asbra i lägenhet även om det är kartonger överallt just nu. Det kommer bli bra. I min fantasi skulle allt va klart nu. Möbler & väggar målade osv. Mamma & pappa trodde inte riktigt på de. Dom hade rätt. Som vanligt. Jag är nog den största tidsoptimisten som finns där ute. Å så vill jag ju så gärna att allt ska va klart NU!

Iaf så klickar jag lite bilder titt som tätt.. Men dom får ni vid ett senare tillfälle!

Puss



Kommentarer
Postat av: e j l i n h

Tack så jätte mycket! :)

Försökte iaf skriva så bra jag kunde..

2010-12-04 @ 18:30:24
URL: http://elinthieljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0