Drive.It.Like.You.Stole.It



Igår körde vi fast i snön. Jag å Erica. En stackars tanig kille fick hjälpa oss loss. Inga större problem. Puh.

Men nu idag. Jag & Bella skulle ut från parkeringen. Kanske inget bra valt ställe å parkera på. Men nu va det redan gjort. Ut från fickan kom vi men inte längre. Bella började putta. Sen kom Lizen förbi. Hon hjälpte. Sen kom det en kille: "Vill ni ha hjälp" JA! Men bilen va helt stilla. Ytterligare en tjej & kille kille fick hjälpa oss några minuter. Där satt jag i bilen med 5 ansikten i rutan & en bil som väntade på att få komma förbi. Men nu är jag hemma & bilen är parkerad. Kanske borde den stå där till snön är borta!






Kommentarer
Postat av: e j l i n h

härliig bild!

2010-12-18 @ 20:39:31
URL: http://elinthieljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0