Club.Can´t.Handle.Us



Träningen idag gick bra. puh! De va på tiden. Fick ingen rytm i målvaktsuppvärmningen.. men det ordnade upp sig senare. Tänk om jag ska flytta.. Hjälp va jag kommer sakna laget då. Mycket för allt runt omkring (feta lagfester är vi bra på) men mest för handbollen. Dit jag tar mig får handbollen stå åt sidan.. iaf för ett år. Det känns i hjärtat. Frågan är om jag är redo?! Hallby är ju ändå ett fint lag.


Tema på lagfesterna är lite vår grej. I våras hade vi en med tema H. Å vi går in för det jävlar i! Förkrök hos mig.. & där dök det upp en humla, tre hejjarklacksledare, en hon/han, en hulahula tjej, en halt, en hockeyspelare (som senare fick en tackling av Tedenby utanför Karlssons), en husmor..eller två, ett helgon, hooters brudar, hip hopare, hårdrocks henrietta, en hel randig & jag va ett helrör. Snacka om fantasi. Å det ska tilläggas att vi sedan va ute på Karlssons i våra kostymer. Undra om något uteställe i Sthlm skulle släppt in oss.























Jag vill väl egentligen bara säg att de va jäävligt kul å träna idag! & att jag är sugen på lagfest snart igen.. även om vi bestämde att det blir utan tema denna gång. BUU!



ps. om nåschnogn säsher att des inste finss någshon vodsklaslaska som ärs röscd med palétser så kasch dom gå in påh abscholut voskas hemschida å kosha de. ds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0