Can´t.Get.Out.Of.Bed




Det är synd om mig. Tyck synd om mig då!

Igår på dagen började halsen kännas lite konstig. Igår på kvällen kom febern. Det brukar gå över på mig. Jag är ingen som blir sjuk. När klockan ringde 08.00 va febern kvar. Huvudet sprängdes & näsan överproducerade snor. Jag har underhållt mig med tre saker idag. Legat i sängen, druckit te & gått på toa. Låter som en trevlig dag va? NEJ!!

Men det finns ett ljus där i tunneln. Jag mår inte alls lika dåligt som den gången vi skulle till Egypten. Mitt i ett projekt foleslingor på jobbet (vilket är en 3 timmars kund) började jag kallsvettas, bli helt skakig i händerna & må illa. Jag va tvungen å sätta mig ner & tom spy. Stackars kund. Jag va världens otrevligaste.. Men vem vill prata när det känns som ska kräkas?

C va snäll å ringde återbud till min sista kund.

Påvägen hem fick Alex stanna ett par gånger för att mitt maginnehåll ville ut. Hela natten lika så. Alex fick packa åt mig & lyssna på mina klökningar.

Mådde bättre på morgonen. JAAA! Bil till GBG å frulle på flygplatsen. Sen mådde jag dåligt igen. En spya på planet hann jag oxå med. TUUUR att det inte va någon kö till toan just då! & tack så mkt för platsplaceringen. Jag satt bredvid ett par som söp sig fulla, va högljudda & skulle gå på toa typ var femte minut. bllää!


Mysigt inlägg :S
Vill nog mest att någon ska tycka synd om mig bara ;)


På Landvetter


Han öppnar tom en flaska på kortet!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker synd om dej mitt hjärta. Kommer i morgon och pysslar om dej.

2010-08-25 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0