Tema lagfest



Det är något med Hallbys lagfester. De va ju där jag började.. På den vägen tog jag mig in i laget. En ganska sjyst väg å vandra tycker jag! Iaf.. idag bestämde vi temat för nästa fest. Det är mkt med utklädnad när vi ska dricka alkohol å svina ihop. Men maskerad e fint tycker jag. Nästa fests tema är iaf Superhjälte! Med vissa regler: Man får inte va en redan uppfunnen, påhittad hjälte utan måste på egen hand komma på klädsel, namn, styrkor, svagheter osv. Jag har en fin idé.. har inte hunnit slipa på detaljerna ännu. Men vilken hjälte!



Såhär såg det ut min första lagfest med H. Denna gången utan tema.

         

         







Kommentarer
Postat av: Dajen

Kära becca, den sista bilden.. hahahaha.. mkt som talar för en kväll med mycket sprit hahaha

helt underbart!

2009-09-30 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0