Piss



Förstår fortfarande inte vad som hände igår. Å va de egentligen igår det gick snett? Eller så mycket tidigare? Har de högst uppsatta hönsen gjort allt för att få ett B & ett A lag som det ska se ut? Eller för att få andra nödvändiga kunskaper till laget? Det känns ju som att A.B är den enda som bryr sig om oss. Men vad vet jag.. Det kanske jobbas som tusan bakom stängda dörrar. Men då borde ju vi vetat. Jag tar förgivet..



Nu ska jag iaf fika Med Sandy innan jobbet. Massa skit om matchen & allt runtomkring. Å jag har redan käkat frulle så jag ska kränga kaka. M M M!!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommenterar pappa. et du säger (både i detta och i förra inlägget) är något som styrelsen skall säga. Du är klok du mitt Hjärta!

2009-09-11 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0