Nya skor



Det är bara 6 dagar kvar till seriepremiären. woohhoo. Jag är nervös som tusan men laddad så in i. Det ska bli spännande för vi har inte en aning om hur vi ligger till. Men vi ska göra vårt bästa. Just nu går jag in mina nya handbollsskor iklädd mina favvo långkallingar & ett par av mina tre matchstrumpor. Alla ser lika dana ut förrutom färgen på nikemärket. Kanske ska ta reda på vilken färg som spelar bäst denna säsongen. Jag lääääängtar!





Jag vill så gärna att mitt nya jobbschema blir klart nu så jag kan träna mer. De känns långt ifrån bra de här med å komma för sent eller inte kunna va med alls. Snart så.. Snart. Då ska jag va med massor mer! Gillar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0