Min laxpasta upplevelse



Jo för vi va på Georges för ett tag sen. Jag tror till å med jag skrev om de. Så ett rätt bra tag sen. Jag beställde in en laxpasta. När jag mötte första gaffeln med min tunga svävade jag upp till himeln dirr. Det kan va bland det finaste jag ätit. Å jag tjatade. Alla vet nu lixom. Å ibland ställde mina vänner upp på å käka där igen. Ofta va laxen slut å jag förstår ju.. Alla vill väl ha den. Jag å Tina beställde en gång å jag blev sååå besviken. Salt. Asså de går inte beskriva hur mkt.. Ja tänkte att kocken va hög å att de blir bättre nästa gång. Nästa gång kom å hon i kassan varnade mig med att säga: -"Vår lax är väldigt salt så du vet om de". De e luuuungt tänkte jag. Kan ju inte va värre än förra gången. Men hej hopp. Fel hade jag.

Det jag vill komma till är att alla mina vänner ska slippa mitt tjat om laxpasta på Georges å jag ska aldrig mer beställa den. Har istället funnit ett eget recept som tog mig tillbax till molnen.


 

De ser väl fint ut?
Ringer du å beställer 2 timmar innan kan du få tallriken för 40 :- Då ingår vatten (har du med dig en egen soda streamer kan du få bubbelvatten) & en plats på balkongen. Välkomen!



Nu kommer jag tjata om Laxpasta PBB istället. Mohahaha!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0