Jag + John = sant

Blund alltså.


Jag är inne i en skum sovperiod. Det är egentligen mest skumt för att jag just sover. Som en stock. Å vi pratar inte om 4-5 timmar.. nä de handlar om 9-10. Jag somnar dirr när jag lagt mig i sängen & vaknar inte upp förräns klockan ringer. Oftast kissenödig som bara den & mitt inne i en dröm. Verklig med för mig kända karaktärer men ändå så overklig. Som i natt till exempel.. Då har jag varit på handbollscup. De va trevligt. Men som i alla drömmar så går ju inget som man vill. Å jag bli frustrerad till tusen. Tror inte vi spelade en enda match. haha. Å inte tusan känner jag mig utvilad heller. Har jag fått höstsjukan?? näääää inte redan!!! hjääääälp!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0