Ge mig kondition



Done.
Jag sprang hem till Ida för å hämta bilen & min lilla lila påse. Men hon va inte hemma så de blev bara bilen denna gången. Iaf.. De e typ bara 5 km dit men jag har världens sämsta konditon. Fy tusan va jobbigt de va. Jag skyller på min struma. Är det okej?

De värsta av allt är att vi har utelöp innan träningen ikväll me. Men som sagt. Jag behöver det mer än någon annan.

Jag kanske inte har förberett min kropp helt 100 innan löpet heller. Har levt på ballerina kex nu i två dagar. Kanske dags å käkat något lite lite bättre? Även om ballerinakex e förjävla fint! Det blir tacos & vatten innan träningen!



By the way. Alex is home! De gillar jag!








Kommentarer
Postat av: mamma

Fortsätter du springa så kommer den av sig själv. Konditionen :D

2009-09-21 @ 18:43:17
Postat av: Tommy

Jag har kommit över en massa nytt stuff som inte en jävel tror på, om du vill konvertera över till stålkvinnan vill säga! Jag ska se hur min konvertering över till stålmannen ter sig först, sen hör jag av mig till dig da!:)

2009-09-22 @ 08:36:48
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0