I natt jag drömde något som...

.. jag aldrig drömt förrut!



I natt fick jag reda på att Alex är kär i en annan tjej. & hon är kär tillbaka. Å dom har träffats en bra tid utan att jag fattat någonting. I samma ögonblick knackar det som tusan på dörren. Jag kikar ut (för det knackades på våra höga fönster på balkongen, fast ändå på framsidan. Färstår ni?) men vägrar öppna. Då som med magi så åker dörren upp & in kommer Kid. Ni vet handbollsdomare Kid. Å med sig har han heeeela sin släkt. Dom skulle bara kolla in vår fiina lägenhet. Jag lyckas skrika dom ut (denna gången i den vanliga dörren). Precis när jag drar åt låset ser jag Magnus Carlsson utanför. Barbados Magnus. Sjukt. Han hade en godispåse i handen. Jag går in till Alex igen. Hoppar på honom å ber honom säga att det inte är sant. Då hör jag någon som lipar utanför. Magnus har klättrat upp på balkongen (höjdrädd) & kan inte komma ner. Jag blir tvungen å släppa in honom. Han lägger sig i sängen tillsammans med oss å han & Alex snackar om allt annat än den här tjejen & det som jag vill ha reda upp.

Hon heter Emelie & har jätte fult plockade ögonbryn. Usch! Hon skrev "Jag älskar dig" massvis med gånger till Alex på något konstigt, okänt chatforum när jag satt vid datorn. Vi hörs sen. Puss puss. Bla bla bla!




Så kul är mina drömar. Jag va ledsen när jag vaknade. Tur att Alex va hemma! <3





Kommentarer
Postat av: mamma

Hur får du ihop allt. Man skrattar ju så man gråter.

2009-09-24 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0