TÖNTbecca



Mamma brukar alltid filma när vi lirar hemma. Idag va hon med i Skara men utan stativ så filmen blev helt fokuserad på mig. Kanon tycker jag för man kan läära sig såå mkt. Jag har kollat på filmen å gud. Jag försöker & tror att jag ser väldigt hård & tuff ut i målet. Men icke.. jag ser riktigt töntig & fjollig ut. Sådär riktigt tjejig. Nä jag behöver tuffas upp!!


Å så blir jag sååå irriterad. I första halvlek tror jag det va två bollar som jag inte va på. Resten snuddade jag med hand, fot. Två centimeter till å jag hade tagit dom. Kanske tre-fyra cm. Men whhhaaaaa! Jag behöver bli snabbare & starkare. NU! Jag ska bli bättre!


Ja vi förlorade igen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0