R + A = Sant


Jag har varit ledig idag. Alex me. De smakar fint.
Men som alltid så är det mycket som ska fixas.


Det började med att vi sov till halv 11. Guuud så skönt & jag skulle säkert kunna sova mycket längre om jag tillåtit. Frulle & sen städade jag medans A bytte till vinterdäck på bilen. Han e bra min karl. Vi gjorde snabbt oss klara för shopping på Solåsen. Hittade inget speciellt. Sen stack Alex till tandläkaren & jag fixade frillan på Erica. 1½ timme senare (efter genomgång av några affärer på a6) satt vi på Soya & käkade buffé. NICE! Hem runt 19 tiden. 20.30 tränade jag med HF. Gick inge vidare.. men kul va de. Massa spel.. De gillar vi. A va på friskis samtidigt. Nuu e vi hemma & ska snart sova.






I looove A!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0