M & P


Mamma & pappa har varit här i helgen igen <3 De gillar vi! Dom kom upp igår till matchen & stannade kvar över natten. Mamma fixade god kräftsoppa & hallonpaj mmm. Sen slappade vi mest. Jag sa att jag va trött å funderande på sängen... kollade på klockan. 18.21 What? Så de gick ju inte.. sova då alltså. Men de e dom där matcherna. Man blir lixom inte bara trött i kroppen utan hela huvudet bara lägger av så fort matchen är över. Man tänker på den & är nervös en vecka.. spelar den & är nog mer vaken än någonsin i 60 minuter. Sen släpper allt.

ÅÅ jag blir arg på tvn på lördagarna. Kommer knappt ihåg när jag satt framför tvn en lördag senast iof. Men igår.. det fanns ju ingnting å kolla på. Tacka vet jag söndagar. Gossip girl (top model, buuu för samma tid), ensam mamma söker o.s.v


Alex snarkar i soffan bredvid mig. mohaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0