Ingen bra start på dagen..


Nej för när jag kommer till jobbet 11.50 glad och pigg va de första jag fick höra: -"Där är du ju, du skulle börja klockan elva". Jag fick panik. Alla hade ringt som tusan men min tele va på ljudlös.. som alltid. whhaa!!! I tisdags började mitt nya schema men det hade inte jag en tanke på. Skulle sluta 20.00 & då brukar jag börja kl 12. Men inte denna gången. Som tur väl va så jobbade V i kassan. Hon fick ta min första kund. Men det va bara glada miner. Jag har dåligt samvete. Såklart. De kommer ALDRIG hända igen!

Sen rullar det inte riktigt som det ska. När man kommer fel från början lixom.


Imorgon är en ny dag & då börjar jag klockan 10. Heeelt säker.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Även den bäste kan lyckas göra så någon gång! Tur att du har bra arbetskamrater mitt hjärta!

2009-10-30 @ 08:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0