Dream on


Jag tänkte förga håret igår men tiden rann i väg å jag pallade inte. Får bli idag istället. Drömde iaf i natt att jag missfärgade det rejält. La samma toning i hela håret men underhåret lyckades bli lila. Å inte vilken lila som helst.. knallig lila. De va inge fint!




Sen drömde jag att en mördare va efter mig. En kille som från börjanva min vän & ingen förstod att han egentligen bara ville mig illa. Jag råkade höra när man berättade om sina andra offer & han såg mig. Misshandel på misshandel men en smart sådan. Ingen förstod. Tillslut lyckades mamma också se & hon trodde på  mig & ville hjälpa mig innan det va för sent. Det gick inte så bra eftesom varken pappa, erica eller martina trodde. Dom bara skrattade. Polisen likaså.. Sen vaknade jag.

På "How I met you´re mother" igår va de en som skulle bygga ett mördarrum.. förmodligen därifrån drömmen kommer.



Jag tänker fööööör mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0