Sprutan


Denna veckan är det vår tur om jag förstått det hela rätt?



Frågan är bara när. Jag jobbar mån-tors. Fredag är ledig från jobb men jag har handbollsträning på kvällen & vad jag har hört så stänger vårdcentralen vaccinationen vid typ 4. Då kan jag ändå inte ta sprutan på tors eftersom jag jobbar längre. Tar jag den på fredag kanske jag inte kan lira på lör! Alla verkar ju ha problem med armen efteråt. Jag tror inte jag skulle bli sjuk av en liten dos influensa men om så är fallet så kan jag ju inte jobba söndag.. som jag ska. Så. Frågan är när?


Som sagt så är jag inte rädd för att själv bli smittad. Jag blir bara inte det. Men tänk om. Tänk om jag skulle bära smittan å föra den vidare till någon som skulle råka illa ut. Då skulle man ju aldrig kunna förlåta sig själv. Så för att stoppa spridningen borde väl egentligen alla som kan spruta sig!?


Jag vet ingeting om den där influensan egentligen. Kanske borde köpa tidningen!

By the way så glömde jag köpa tidningen igår me. ÅHH. Köper alltid efter matcherna. Men nu har jag glömt två i rad. Typiskt. Vill någon dela med sig av en notis i JP från igår & förra måndagen så inte mig emot!





Kommentarer
Postat av: Lizen

Jag var med på bild i JP hahah kul va :)

2009-11-18 @ 00:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0