Nöjesnytt


Det började med kurs på jobbet. Min lediga dag & allt. Men vi lärde oss nya grejer idag & de gillar vi. Ny färg. framtidens färg även kallad :P Iaf.. Jag & V tog hand om modellen till Nöjesnytts december nummer. wweiii!

         
Före & Efter


Sen gick vi å shoppade. Jag, Alex & Erica.


Lindex hade konstig julskyltning. Ett stort guldigt äpple?


Men jag köpte ändå ett par öronhängen där.


Sen gick vi in på DNA för att kika på skorna som jag blivit kär i. Dom sitter som en smäck på Alex fot. Döööö snygga!


Efter en nån timme på A6 & en sväng ner på stan i ösregnet va jag betydligt mycket fattigare än i morse. Men jag älskar det.. shoppingen.


    
Det blev en fika på Wayns innan hemfärd. Scones & chokladmuffin. Mmmmmums!



Goooo natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0