Med termometern i armhålan



Sängen, alvedon, datorn = jag.


& jag missar jobbet idag, vilket jag har dåligt samvete för. Men jag har funderat å det finns verkligen ingen annan tid jag skulle kunna ta sprutan. Jag är ledig på tors men idag skulle jag jobbat 11-20. Sprutas gör man 17-19. Skulle jag ta den på tors skulle det förmodligen bli samma grej på fre & sen sa dom ju vaccinet höll på att ta slut. Så.. jag passade på igår. Vilket egentligen inte va min vecka.. men förra veckan hade jag verkligen ingen möjlighet å ta den. Kanske bra.. för då va de många som va sjuka at work. Men den där febern har ju bara hållt i sig 1-2 dagar på alla. Så snart är jag fit for fight igen..


Men jag hatar orkeslösheten. Hatar!



Kan någon komma med blommor & choklad. Kanske en kopp te?




Kommentarer
Postat av: carrolina

HELP ME OUT! :O

http://blondincc.blogg.se

2009-11-25 @ 12:43:47
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0