Hoppelihopphopp


OHHH!
Det har inte blivit mycket till sömn. Vaknade ett antal gånger när hjärtat mitt höll på att landa utanför kroppen. Ni vet nervöshjärtat. Det dunkar trippla slag typ. & jag har drömt en massa. 3 olika match scenarion.

1. Jag satt på läktarn. I halvtid tänkte jag: Faaan. De här va inte bra. Kollar på tavlan & vi leder med 18-10. Positivt överraskad. weeei. De här går vägen.
2. Vi ligger under med typ 30-9 eller något sådant. Sävsjö/Eksjö har fått två nya kanter. Tvillingar, lite små knubbiga, lockigt råttfärgat hår. Jag sitter fortfarande på läktarn när den ena systern kommer på kontring meden väska & mobil i handen (hur nu det går ihop sig). Jag skriker högt: DET RINGER. DET RINGER!!!! Hon vänder sig om, vi hinner hem i försvaret, det blir inget mål &jag upptäcker att det är en miniräknare istället för mobil som hon håller i handen. Knäppt.
3. Jag kommer bara ihåg att det va jämnt.

Sen helt plötsligt umgås jag med folk jag aldrig träffat. Landar på ett ställe fullt med folk. Blir ensam & hamnar mitt i en presentöppning. Men jag hade trevligt. Visst ja.. en kille som va där hade klippt sig jävligt skumt, men lite inne. Han hade bara stylat det åt helvete fel med sjukt mycket kladd i.


Typ rakat nertill i en riktigt markant linje. En båglinje. Sen va de långt backslick på de. Men galet mycke glans & klet. Äsch. Ni skulle vatt med i drömmen i stället.


Nu ska mitt hjärta hoppa lite till. Seee ya later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0