Friskis


Ibland undrar jag om jag gått å blivit galen.



Slutade jobba kl 20 idag. Alex hämtade mig & dirr vidare till friskis för ett pass. Mycket löpband. Eller ganska mycket & lite gym. Är inte det galet? Att man frivilligt åker dit? Det är iaf ett måste att göra det direkt efter jobbet. 1 minut i soffan & det är kört. big time. & hade inte A tränat med mig hade jag förmodligen hoppat flera av passen me. Kanske är det skönt när man är klar? Inte idag. Jag har ont i huvudet, är trött & har egentligen massa å göra.

I mon jobbar jag 8e dagen i rad. På onsdag ska jag sova.

Undra när dagen kommer då jag varken jobbar, har handbollsträning, några måsten eller planer. När jag bara kan va utan något i tankarna. Jag lääängtar till den dagen. & jag ska säga till när den kommer.


Goooo natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0