bollibollboll



Jag gillar gillar gillar massor när vi målvakter får några extra skott efter uppvärmning. När det läggs lite extra tid på oss. Det är jobbigt men sjukt gött. & det gör oss bättre. De e bra! Mycket skött e gött gött! I loooove!


Man borde skatta sig lycklig som kan springa (även om min löpteknik inte är den bästa) & röra sig på ett fritt sätt. Jag har förstått det efter min skada. Den skadade senan påverkade inte mitt vardagliga liv speciellt mycket men det va ändå sjukt jobbigt. Att jaga en boll & bli galet glad när man sätter den i motståndarnas nät, när man själv står ivägen för bollen osv kan uppfattas som lite skumt. Men vilken känsla. Jag älskar det. Jag älskar handbollen! (helst en gul)


Vår materialare har förresten slutat :S Lite skumt men mest ledsamt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0