wwwwwwwwwwwhaaaaaaaaaaaaaa



Jag vet inte vad jag ska göra. De sitter en Stooooooor spindel på väggen i sovrummet. Å där har JAG sovit!!! Åhh det bara kliar på hela kroppen. E kommer hit snart så jag ber till gud att hon inte är rädd för spindlar. Vad ska jag annars göra? Ta in på hotell? Ringa nått zoo? Jag tänker ite sova här om den där äckliga saken är kvar iaf. Jag vill ha en spindelfri värld. Kan jag inte få det? Ghha.. de går inte beskriva med ord hur illa jag tycker om dom små krypen. Å jag vill inte kolla på den stora feta äckliga som sitter på vår vägg. Tänk om den är borta när jag tvingat in E för att ta den? Vad händer då? Alla mina kläder är där inne.. Dom kan jag inte ha på mig om dom varit i samma rum. Å hur kom den jävlen in? Den måste sprungit runt å roat sig i sovrummet hela natten. När jag sovit. ÅÅhhhh..Åhhh. Jag är rädd. Hjälp mig snälla!!!!





Kommentarer
Postat av: Stoltze =)

ja då är vi två :). jag hade fått panik, klara absolut inte av dom heller :S.. hoppas de löser sig iaf =)

2009-05-27 @ 10:53:19
Postat av: Sanna

Hahaha! Åh herregud, vad jag känner igen mig i detta inlägg :D

2009-05-27 @ 12:31:50
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0