& vi fortsatte

som jag lovade.



Vi lagade alltså käk.

    

         

    

Riktigt gotd mat. Min favorit förmodligen. Å den där såsen. Världens godaste! Mmmm!



Å vi har faktiskt Vättenutsikt från balkongen. Om man hänger lite lite över räcket.



Mamma blev lite ompysslad. Jag fixade frillan & Erica sminkade. Vilken lyx va? Fast de e hon värd!

Å pappa fick bpde strumpor å skor av mamma idag. Han e lite dålig på å shoppa själv. Såhär blev resultatet.

    

Haha.

        

    

Sen va vi redo för Karlssons. Skorna & Tröjan är by the way ett, eller två, av dagens kap!

         

         

         


De e härligt med familjedagar tycker jag! <3



 


Nu väntar sängen. Sen Växjö å Emma Swanen i mon. weeii :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0