affrobecca



Tittar på Nalle Puh på tv. Härliga söndags morgon. Pust. Men kanin har iaf blivit grön. Jag är är helt säker eller har iaf för mig att han brukade va gul när jag va liten. Eller? De kanske är jag som va eller ha blivit färgblind. Ingen som vet. Jag tycker iaf att han va finare som gul.




Hittade dom förmodligen två enda bilderna på mig i affrolockar.





Tänk med ljust hår å sen klippa bort allt de där tjocka i nacken. Nice?


Å när jag letade efter dessa bläddrade jag förbi en bild från en av de roligaste festerna ever!



De va härliga tider vill jag lova!




Nahe. Jobba nu då.
Men nästa helg.
Då e de min lediga.
Beachhandboll i
Eksjö.. de ser jag fram
emot big time!



Kommentarer
Postat av: Jalde

Det var väl på Lindas 20 års fest du var så krulltott? :) Tror jag har bilder på det.

Visst va kanin gul när vi va små. Hur fan kan de ha gjort han grön? Skandal jue :P

2009-05-24 @ 13:01:19
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: Anonym

du passade på i det lockiga. men jag tycker du skulle ha det lockigt och rött som du hade en gång med. Det var riktigt snyggt tycker jag.



Kram!

2009-05-24 @ 20:12:58
Postat av: martina

den där sista bilden, den kvällen kommer jag me ihåg.. när ni hade dom på handbollsmatchen :D

2009-05-24 @ 22:52:47
URL: http://martinaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0