Spindelbett?



Vaknade i natt av det kliade som tusan på både armar & ben. Massa så bett. (Det syns såklart inte alls bra på bilden. bara för att jag ska visa så alla kan tycka synd om mig. typiskt) Iaf så kliar det som bara den. Å jag bli lite sådär äcklad när jag inte vet var betten kommer ifrån :S Först tänker man så klart på mygg å såntdär.. sen nu de senaste har jag glidit in på spindlar å fått för mig att någon tagit sig in under min hud & lagt massa ägg. Så snart kommer min arm spricka upp å ut ifrån den kommer det hoppa små spindelbarn. Jag HATAR spindlar. Är LIVRÄDD för dom små krypen. Det är iaf lite smått jobbigt å inte veta vad de e.. men men. i mon e prickarna säkert borta igen!








Kommentarer
Postat av: HannaN

aaah..va e de där för bett?? ser ju inte ut som myggbett..i så fall har du haft en mygga under täcket hela natten som stuckit dig ca 50 ggr..fast de kanske de gör myggorna, sticker en massa ggr..om de är hungriga förstås :)

2009-05-15 @ 10:13:50
Postat av: linus

skabb? otäcka kryp det där :)

2009-05-15 @ 11:13:30
Postat av: Emma

Åh, jag vet precis hur det känns! Efter Egypten trodde jag att småfiskar simmat in under huden och äggat av sig. Mycket konstiga utbuktningar här och där. Vet fortf inte vad det var, så jag står fast vid min story att jag hade fiskar under huden.. =S Dags att räffa snälla farbrorn med vit rock snart...?

2009-05-15 @ 19:25:27
URL: http://emmamartensson.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jaaaa det måste helt klart vara spindelägg!:) hehe!! Eller så inte...vad kan det vara? eksem?

2009-05-16 @ 00:23:29
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0