Skitit på mig?


Ja för de kan man nog tro när man ser mig gå. Träningsvärken har kommit! Ohh va jobbigt de e. De tar lixom emot å sätta sig.. man får böja på knäna lite sakta å sen bara släppa allt å duns ner i soffan el på toan el vad det nu än är. Å skratta å hosta går inte. De gör ooont i magen. Men de e gött. De betyder att jag e på G nu. Att vi startat!


E räddade mig från spindlen innan. Åhhh tack! Annars hade jag fått sova hos Kristoffer å Tina en natt.


I mon kommer Alex. JJAAAA!! som jag längtat. De ska bli nice!



Kommentarer
Postat av: Hanna

ja känner igen de du skriver...faaan va ont ja har, måste nysa hela tiden o de gör såå ont..men de här behövde vi :) Nu är vi på G som sagt :) kraam

2009-05-27 @ 21:40:17
Postat av: Emma

Jag går oxå som jag skitit på mig! Eller kanske rättare sagt, så som man går strax innan man skiter ner sig. Puh! Tur iaf att toan är en bit upp, för sitta på huk är helt otänkbart. Tappa saker på golvet är oxå förbjudet... =) Fint är det!

2009-05-27 @ 21:55:01
URL: http://emmamartensson.blogg.se/
Postat av: erica

jag stananr till typ september. vore trevligt om ni kom ner :)saknar dig! jag ska fota sen :). bikinin är typ ed hardy liknande. kan ju vara huuuur snygg som helst. visade den för en killkompis här. då sa han bra att du köpte den nu innan alla andra köper den. jag va först liksom. läge att brazza på stranden nu så ingen annan köper den :P

2009-05-27 @ 23:21:27
Postat av: martina

du är välkommen om det kommer någon mer spindel :D

2009-05-28 @ 00:14:34
URL: http://martinaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0