Lurade



Vi bestämde oss för tacotallrik på Vasas Påtår. Men innan dess en sväng till donken. För jag ville ha pommes & cheddar chees dip. De blev de. Tänkte driven först.. men så har Alex spillt kaffe på den där "upp & ner" knappen för rutan så nu sitter den fast. Vi gick in. Å där va de världens kaos. Såå mycket folk & sjukt hög ljudnivå. Vi stog där iaf.. i kön säkert 20 min. Sen vidare till påtår. Nice. men då hänger de en lapp på dörren att "Idag den 17 maj stänger vi klockan 17. mvh personalen". Klockan va då 17.04. Sååå typiskt. Dom har i vanliga fall öppet till 20. Men de värsta av allt e att när vi åkte hem från emma å linda i växjö för nån helg sedan så skulle vi inhandla oss en varsin tallrik då me. kommer till Vasas 17.02 å då hänger de en lapp att dom stängt tidigare pga inventering. Va e de då? Två gånger av två möjliga!!! Så jag blev sur. De e ju jobbigt när man e inställd på någon mat å sen inte får de. Man har ju lixom redan lagt kryddorna på tungen på nått sätt. Det blev iaf en sallad på alcomo sen. Isberssallad, tomat, gurka, kebebkött, majs, rödlök, fetaost, keso & örtdressing. Fint de me!


Å nu e jag sugen på godis. Kan någon komma hit me de???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0