Klisterbollar



En trevlig handbollsnyhet träffade precis min brevlåda. De lät inte alls dumt. Å jag blir mer å mer sugen. Fortfarande nervös för hur mitt ben ska hålla. Men de e ju bättre. Mkt bättre. Å jag kan ju inte gå runt å va rädd hela livet. Nu e de dags å börja slida igen. Stretcha i mängder! För vig.. de e ja tusan inte längre. Pust!


Tittar på gamla bilder å drömmer tillbaka på den goda tiden. Den goda tiden. Det finns en hel del skit också. Men det har jag gömt. Inte glömt. Gömt. Å jag ska inte låta dessa människor förstöra resten av min karriär me. Nä för nu tusan ska jag ta tag i de. Ni kan sluta glädjas era jävlar!






Men så e de ju jobbet me.
Hur ska jag lösa detta?



Hade vatt nice med ett gamlat lag.
K-hamn Mörrum blandningav nått slag.
Som vi alltid sa innan.
Att vi skulle flytta tillbaka å lira ihop.
Fint de!




Kommentarer
Postat av: Jalde

Haha! DET tycker jag med! :D Inte för att jag har så mkt boll i mig längre, men handbollen finns ju i hjärtat och det borde ju räcka ;)

2009-05-12 @ 23:29:12
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: Dajsan

ja klart vi kör med goiset ngn gång i framtiden.. hehe.... kör med en träning i veckan sen match! waalaaa:)

2009-05-12 @ 23:40:45
Postat av: Mamma

Acceptera erbjudandet och be om hjälp med rehabiliteringen som ett villkor i accepterandet. Vet att den hjälpen finns om du ber om den. Ju snabbare du gör det desto snabbare känner du dig säker på din otroliga kapacitet och behöver inte vara orolig. DU fixar detta.

2009-05-13 @ 06:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0