Kaffe & blogg



Oh my god vilket gott kaffe jag bryggt idag.



Snart jobbet. Lite möte först. Om lön osv. Så idag får vi se om de blir någon provanställning. Egentligen inte speciellt nervös. Hon har ju ändå antytt att det är rätt så klart. Med min erfarenhet e lönen förmodligen inte på topp.. men det får man ta. Det kan ju bara bli bättre lixom. Å jag får lära mig massor.. Det ska bli spännande å höra vad hon säger iaf. Ni kan väl hålla iaf en tumm för hyffsad lön? :P



I morse ringde de på dörren klockan 8.00 förresten. Både jag å Alex sov så ingen pallade öppna. Men nu e jag så nyfiken på vem de va. Blir galen! Säkert nån majblommsförsäljare. Men klockan 8 på morgonen?



Strömmavbrott. Jävla skit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0