Jag är för tjock för Bik Bok

nej jag är inte bitter!



De blir ju lätt så att man smiter in i några affärer innan man går för dagen när man jobbar där uppe, på a6. Idag blev det bik bok som jag i vanliga fall gillar. Det finns sjukt många snygga jeans.. å så 50% på ett redan lågt pris. Nice. Men nej.. jag får inte på mig dom. Men jag gillar min tjockisrumpa så jag får helt enkelt köpa jeans någon annanstans! För idag är jag på bra humör!




Snart ska jag öka på min rumpa några centimeter med fet mat på åtta glas. å så rödvin till de. Fint!








Kommentarer
Postat av: Nina

BIK BOK är bra grejer! =)

Va inte bitter, de är grymt små i storlekarna! De nya som kommit in är bättre =)



2009-05-15 @ 21:28:53
Postat av: HannaN

jag antar att du snackar om NeverDenim jeansen..ja har en vän som är en storlek 34..hon provade storlek 29 på bik bok vilket ska motsvara ca 36/38 och hon fick inte på sig dem. Så jag skulle snarare vilja säga att bik bok har suupersmå storlekar..din rumpa är nämligen inte en tjockisrumpa :)kraam

2009-05-15 @ 22:45:58
Postat av: erica

hahahhaha! du tjock.. hmm. nu har du fatt nagot om baktassen.. och by the way. .lagenheten blev vi av med for att vi sa upp de da de skulle hoja hyran. sen sankte dem den igen.. och efter det har vi inte sag att vi vil ha den. sa nu har hon hyrt ut den till nagon annan :S

2009-05-17 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0