I lööövv handboll



Sådär. Nu är först handbollsträningen på 1 år avklarad. Toppen. De känns skönt som tusan. Nu är ju mitt ben lite stelt så klart. Men de e väl inte konstigt. Å jag vågade inte slida något. Å så kände jag mig helt vilsen.. Vart är stolparna lixom? Men de va ändå gött å va där framför nätet. De va ju ett år sen sist som sagt. Å nu hoppas jag att allt löser sig med jobbet så jag kan lira nästa säsong. Jag vill vill vill. Då ska jag åka buss, va nervös, glad för bra matcher, arg som fan för dåliga matcher, va med på lagfester som en i laget osv. Handboll är en jäkligt rolig sport!


zajja taggade precis mig på fb. This is the pic.
OBS! Bollen är över målet = räddning!




Å nu sitter grannen ute å spelar gitarr. Va härligt. De känns somrigt lixom. Får han gärna göra oftare :)


Å by the way. Jag blev ännu mer sugen på magväska när så många är emot. Vill bevisa att de kan va snyggt lixom. En liten fundering till.. å så ska jag bara hitta en snygg me!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att det gick bra. du kommer att göra succé på planen i vinter.

2009-05-27 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0