Hard work work


Från arbetslös till storjobbare. För nu står jag på olika scheman mån.tis.ons.tors.fre.lör.sön.mån.tis. Puh. De tar på krafterna vill jag lov. Think money!


Alex hämtade mig när jag slutade klockan 20. Precis innan hade han varit inne på ikea å shoppat en byrå. Nu har vi två. One to go! Men det händer grejer i sovrummet. Flyttlådorna (vi har ändå bott här ett år nu. sjukt) blir sorterade & nerburna i förrådet el liknande. Skööönt å få bort skiten. Snart snart snart ska de se ut som ett riktigt hem här. Å då ska vi ha inflyttningsfest :D weei!


När jag får min första lön (första riktiga lönen på över 1 år) ska jag shoppa järnet. Sen ska jag spara. men först shoppa.



Å förresten. Den där killen som vi smygfotat har läst inlägget. Fler läsare till mig & en dejt till Erica. De e väl bra? Så... om de e nån mer som har hittat en heting på stan, kontakta mig så lägger jag ut bild. Jag kan ju bli som match.com. Matchmaking Becca. That´s me! Kärleken spirar här på bloggen. Sen när de går bra.. då måste jag få nått mer än fler läsare. Ska klura på den ett tag...


Sääängen!



Kommentarer
Postat av: mli

vilken otroligt härlig blogg du har babe!!!! va kul att du fått jobb, grattis, vilken salong om man har vägarna förbi jkpg kommer ja självklart in o säger hej! :) massa kramar

2009-05-05 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0