Eksjö beachhandboll



Helt sjukt va roligt jag haft i helgen. Ja menar riktigt galet kul. De e sådär så man nästan får ångest av att komma tillbaka till verkligheten. För det där med beachhandboll & fest i ett är en så himla bra kombination. Jag älskar att det alltid är fint väder i Eksjö, att träffa en massa nya människor, att partaja med fina vänner, dansa galet mycket, hitta på knasiga grejer & dricka rött i klorvatten. Å så handbollen förståss. Jag älskar handboll. Hela tillställningen är  som en enda stor smilegubbe. För alla är glada & vänliga. Åhhh. Jag längtar redan till nästa år.


De där med nya människor förresten. De gillar jag. Ja de gör jag.


Nu e jag sjukt trött. Jag sov igenom både champions league & gossip girl. Skit också! Å snart är det dags igen. å sova alltså. För det har inte blivit så mkt av den varan i helgen. 2 timmar? = sliten till max.


Förresten. Gamla känningar är också kul. Gänget från Sävsjö/Eksjö tex.


Å bilder får ni i mon. Eller övermorgon. För dom e nice!



Jag vill tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0