Hockeykväll



Efter träningen åkte jag & Alex hem till Erica.


Hon hade lagat käk till oss. Kyckling curry gryta med pasta & ungsbakade grönsaker. smarrigt.


Femte slutspelsmatchen & när vi kom stog det redan 0-2. YEAH!


Alex gillade maten


Precis som jag


Vi fick pannkakor till desse


Å de satt fint de me


Matchen slutade 1-4 & därmed 3-2 i matcher till HVs fördel.
Två raka segrar på bortaplan e inte dåligt :D


Å när vi kom hem hade min underbara älskling en överraskning till mig. Utemöbler inomhus. De hade han varit å köpt medans jag tränade. Fast vi ska ha dom på framsidan. Där har vi morgonsol. Tänk en kaffe där om några veckor. Härligt! Han e alldeles för gullig. Jag e världens lyckligaste! :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0