Utan kompass



Ja gud.
Jag har så dåligt lokalsinne så det är pinsamt. Noll kolla på väderstreck & inte en tanke på att kolla upp riktmärken. Svårt å känna av vart jag håller hus liksom.


Va meningen att jag skulle promenera 45 min - 1 tim med Zelma innan. Såg en lagom runda framför mig.. utan en massa uppförsbacke (som man annars måste stå ut med när man bor här uppe på toppen). Men icke. Jag gick gick & gick. Åkrar & skog va iprincip det enda jag såg. puh. Återvändsgränder & uppförsbackar. En efter en. Redo för lipet näst intill för jag hade ingen aning om vart jag va. Mitt ute i skogen.. utan stigar. Men går man tillbaka samma väg ordnar det sig alltid. Jag kom hem tillslut. 1 tim & 45 minuter senare & några kalorier färre. Puh!


Här har ni sötisen!


         

 


   

Kommentarer
Postat av: erica

Va fin du blev i lugg :)

2009-03-17 @ 17:46:54
Postat av: Dajsan

Jag vill också gosa med hunden.. ge mig:)

försöker övertala Johan att köpa en valp... jodå så att ..går sådär:(

2009-03-17 @ 23:55:46
Postat av: Tommy

Ooooo! hehe, man ska inte skratta! men det är inte kul att komma bort!:P

2009-03-18 @ 14:41:42
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: vivviB

Va mysigt! Jag undrar hur i hela friden du kan få din lugg att ligga så fint? jag har me lugg men e sååå missnöjd då jag aldrig får till den! bläää! Å får man de så ser de bara flåtigt å äckligt ut för jag har mörkt hår.. hjälp mej snälla =) Hoppas allt är väl, kul å läsa din blogg ibland! kram vivviB

2009-03-19 @ 00:06:18
Postat av: becca

Vivvi.

Hoppas att du läsar här nu då :)

Jag brukar vattenkamma luggen. kränga på ett hårband som håller ner den. å sen föna på. flytta ner hårbandet under tiden så allt blir fönat. å till sist. ta bort hårbandet å platta. inga produkter alls. en hel process de dära :P Hoppas att mitt tips funkar på dig med då :D

2009-03-19 @ 00:10:09
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0