Påminnelse



Alex tyckte de va dags för mig å plocka ögonbrynen för någon dag sen.
Så de e gjort nu!



Jag ska snart iväg på jobb igen. Igår va jag en tråkig en. Åkte hem å la mig istället för ut å festa som största delen av gänget skulle. Men idag känns de bra. Jag är trött å seg som in i.. men tänk då hur jag hade känt mig om jag inte gått å lagt mig förrän 4. Nej de va ett bra beslut. Å idag får jag säkert höra om alla smaskigheter från gårdagen.


Men innan jag börjar jobba. Två påminnelser!

No 1:
Kvalmatch - Hallby lirar första kvalmatchen borta mot Aranäs. Krossa!

No 2:
Earth hour - Släck ljuset 20.30 som en manifestation för klimatet.






I´m leaving home for work.



Goooood bbyyyee!




Kommentarer
Postat av: Jalde

Haha! Fan va kul att han noterar att du har buskiga bryn och påminner dig. Eller var det hans egna? Framgår ju inte dock :P

Kul iaf.

Kram!

2009-03-28 @ 11:35:03
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: Mamma

Du glömde påminna om HV matchen i dag

2009-03-28 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0