På biblioteket

sitter jag nu.


Idag kändes det smidigare å sticka hit å skriva ut än å köpa nya patroner till vår skrivare. Å de e rätt skönt å va här tycker jag. Lugnt.. Tyst & man kan inte hitta på en massa annat å göra. Som hemma. Då är det alltid något som man kan fixa lite med. Å allt det där som står på to do listan skjuts upp. Nej nu får jag det gjort!


Ikväll är det träning. Å jag funderade igår på om jag kanske skulle stå lite i mål. Bara känna på bollen. Mitt på & uppe som ett steg i rätt riktning. Men Hallby är ju för tusan i kval!! De där få vänta tills om en månad när dom e klara för ettan. All tid i hallen är värdefull inför kommande matcher! Tina har lovat å dänga några på mig efter iaf. wei!


Ja. Jag gillar det här tysta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0