Med text i Örebro


Vi lämnade Jönköping klockan 9 i fredas.
Åkte Limmo till Örebro där vi började jobba dirr. Mitt, Mias & Mikaleas jobb va att göra alla modeller snygga i håret. Tycker att vi lyckades riktigt bra :D

Det blev bara 6 timmars jobb på fredagen. Sen hem till vår sjysta stuga för taco kväll. Det är tradition. Himla gott & mysigt. Sen fortsatte myskvällen i vår stuga med galss & madagaskar två. Ingen speciellt intresserad av filmen. Men de va trevligt å bara prata lite. Halv 3 gick jag å la mig. Sov dåligt å 7.30 ringde klockan.

Vi va klara för styling klockan 10 & sista modellen va klar kl 20.00. Då vet vi alla vad som gäller. Champagne & fest. Vilket härligt gäng. För vi har så kul! Efter några glas i stugan begav vi oss mot Strömpis. Niice! Vi discodansade mest. Sen drog vi till max för nattamat. Hemma runt 4 tiden & dirr i säng.

Söndag & sista dagen. Klockan 10 gick jag upp & 12 började vi jobba. Sleeeten & trött. Men de gick bra. Vi är bra!
Hemma i Jönköping vid 24.00 tiden & Min underbara kärlek kom & hämtade mig på stationen. Gud va jag har saknat honom!



Klart att vi ska köra 27-29 i Jönköping me. Kommer bli så himla bra.
Vill du bli modell för en dag? Läs mer på Nordic Makeovers hemsida & boka på 08-55114438. 




Allt som allt. Jag är sliten.
Men glad. Lycklig.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0