Fy tusan

va trött jag är. galet!



Har skrivit en lista på vad som ska göras idag. För det är min grej. Listor. Å där ska allt stå med. Jag undrar hur mkt som skull glömmas bort om jag inte hade de där listorna. Love listor! Men dagens lista har inte ens påbörjats än. Puh. Dags å ta tag i det nu. Kaffe först!



Å ikväll lirar HV semi mot Frölunda. Men det är inget å va nervös för. Dom vinner. Det e jag alltid säker på. Visst måste man va det som ett fan? Man kan ju aldrig misstro sitt lag. Längtar tills nästa år. När Lance är tillbaka. YEAH!

Riktigt tråkigt att vi varken har kanal 9 eller + . ÅÅH!


Kommentarer
Postat av: mathilde

Tur att det finns fler som är tokiga i listor, klart allt ska stå med./Mathilde

2009-03-19 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0