Äta bör man annars dör man


Det har blivit mcyket hockey & handboll den senaste tiden.
Något som jag gillar förutom sport är mat.
Detta inlägget ska alltså handla om just det. mat.


För nu är det 540 stackars människor som ätit på Alcamo som insjuknat i någon sorts vinterkräksjuka. Uhhrr. Å jag älskar Alcamo. Salladen är helt underbar. Var ska jag nu äta lixom? Nog för att det säkert bara va en engångs händelse men de blir ju inte lika charmigt å tänka på spya eller små snuskiga bakterier när man käkar. Å dom stackarna som äger stället. Oh shit va dom förlorar pengar på de här.


Nä vi ska göra pastagratäng idag.
Med kyckling & ädelost. Mums!




Kommentarer
Postat av: martina

vinterkräksjuka var det ju inte.. dom blev ju matförgiftade :P

2009-03-24 @ 13:02:11
URL: http://martinaronnysdother.blogg.se/
Postat av: becca

ja tina. men dom sa på nyheterna att de kan va någon som bar på vinterkräksjukebakterien soom spritt sig via maten!

2009-03-24 @ 15:23:46
Postat av: Erica

nu ska jag klargöra för systrarna här.. Det va vinterkräksjukan.. det räcker med att kanske han som viker pizzakatonger coh har mest kundkontakt har någon bakterie i kroppen så har det smittat sig via det.. de hade inte hittat någonting i maten... :)

2009-03-25 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0