Vacation baby!



Ja för nu lör-mån e både jag å Alex lediga. Eller Alex fick byta bort en tid för att vi skulle få tre dagar ihop. Förmodligen vår enda tid ihop i sommar. Om vi inte lyckas byta ihop lite mer.


Vi ska iaf lyxa till det & få in så mkt som möjligt på lite tid.

I mon åker vi dit vädret är finast. Varberg, Falkenberg, Halmstad, Båstad. Falkenberg i vilket fall som helst för en sjyst inredningsaffär som Sandy tipsat om. Annars blir det sol & bad hela dagen. Mot kvällning drar vi oss neråt Helsingborg & Scandic. Jag vill äta skaldjursplatå så hoppas på nått nice ställe. Lite vin & en filt på en uteservering låter inte dumt. Söndagen börjar med hotellfrukost. JAAA! Sen drar vi med oss mina småkusiner, iaf Tuva & Vira, till stranden & pressar järnet en dag till. På kvällen tar vi ekan över till den danska sidan. Tänkte strosa omkring bland det grötiga språket, kanske käka en pölse & inhandla billig alkoholhaltig dryck, för att på måndagen starta dagen med ytterligare en baouta frulle. Måndagens förmiddag e oklar men på eftermiddagen ska vi iaf trängas med folket på Gekås. De gillar vi!



Men som den nörd jag e. Datorn ska me. Ja.. vi behöver ha eniro för att hitta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0