The king is back!

Folk börjar undra. Men här e jag!



En snabbgenomgång. Midsommar ---> Nu.


Midsommar va kul (fram till 21.30 när A somnade i bilen å jag blev arg). Emma & Lotta hade fixat det perfekt. Midsommarstången blev fin, maten va god, snapsvisorna rullade på, dansen va guld & kvällen blev kalas! Kunde skippat knotten dock. Fy tusan va dom bitts dom jävlarna. å De kliar. usch!



         

         



              




ps. Jag tog typ 500 bilder. Många fler finns på Facebook! ds.


Jag va helt slut (& förbannad) när vi kom hem på lördagen. Krängde donken å käkade choklad. MMM. Fin kväll.


På söndan jobbade jag. Lugnt å skönt inne på The Look. Men sjukt va folk på a6. Människor blir som galna när a6 har haft stängt i två dagar. De e galet!


Måndagen började jag med ett pass på friskis. Jag älskar mitt gymkort. Sen jobbade jag. Klipp klipp klipp. Hem å förbereda de sista inför tis & ons.


För på tisdagen började Hallby Camp för mig & Tina. Instruktörer. Jag för målvakterna.. för de där med utespelare förstår jag mig inte på. Va sådär lite smått jobbigt med en grupp på 35 ungar å 5 målvakter. Några vill, några skiter i vilket, några ska va coola osv. Men de gick bra tillslut. Efter de hade vi löpträning. Vi övertalade att springa till Vätterstranden (med omväg) å lira beachvolleyboll (I love). Men ingen plan ledig såklart. Som tur va (eller inte) hade friskis ett danspass nere på beachen å där hängde vi på. Så gott vi kunde iaf. De där med kordination e inte min grej alltså. Armar å ben samtidigt.. Jag fattade ingenting. Tillslut kom en rörelse sm jag kunde.. trodde jag. För när jag stolt skrek ut att -De här kan jag!!! å visar säger Maja. -Du är i otakt! Haha. Så gick de. Men kul va de. Sen sprang vi hem.. å jag fick ont i knäna. Men de e över nu. Sandy kom å hämtade mig på Idrottshuset för hemma väntade Alex & Mike. u 21 lirade em. Å vann gjorde dom dessutom. Kan varit tack vare min Sverigetröja. Vi grillade å krängde jordgubbar me. Fint.



            




På onsdagmorgonen åkte jag upp till jobbet för att bli av med utväxten å mina hemska toppar. Tack Pernilla för de. Nu är jag en ny människa. Skööönt. Sen stressade jag ner till Hallby Camp igen. Dessto bättre idag. Grymma målvakter som va där. Då e de extra kul. Å när dom vill lära sig å bli bättre. Ja de e nice. När jag kom hem va ja sjuuukt trött. Vi släppte ut Snygging på grönbete. Hon e ju innne egentligen.. men vi testade. å de gick bra.. tills hon blev lite kaxig å vågade lite mer. Då va de svårt å få tag i henne. Jag gick upp å lagade mat istället å Alex fixade katten.








Torsdag e idag å jag har jobbat medans Alex har stekt på stranden. Orättvist? Å by the way.. jag har fått mitt nitarmband idag. weeei. Budade hem från tradera. Snyggt e de!




I mon jobbar jag igen!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att du är tillbaka.



Hur gick det med snygging? Kom hon in igen?

2009-06-26 @ 06:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0