Semester?



Alex har fått sitt sommarschema. Vi är lediga hela tre dagar tillsammans på två månader. 1 dag i juli å 2 dagar i augusi. Kul va? Å då är ändå han ledig några dagar i streck å jag me. typiskt! Men ja.. vi får väl umgås i höst då :S


Träningen idag gick piss. De va som Karlshamn vs Sävsjö. Borta mot Bjurslätt eller Torslanda för två år sedan. Eller träningsmatchen mot Hallby med Sävsjö. Jag rörde bara bollen när de redan touchat nätet. Så jävla surt. Men så e de väl nu i början. Jag får väl jobba lite på den mentala biten nu då. Kan ju behövas. Förresten så slidade jag lite idag med. Om man kan kalla det så.. jag satt mig iaf. men med rak rygg å handen i golvet. Så inga räddningar på de.. men det är väl ändå ett steg i rätt riktning?


De blir inga bilder ikväll. I mon. Å jag har kikat lite smått. Fyyy fffaaaan som jag ser ut. typ drogad. Svettig blek & äcklig. Å med ful frilla på de. Nej. Skärpning!


På tal om snygg. Charlotte Perelli i rädda mammorna galan.
Riktigt nice frilla måste jag säg!!!





DUSCHEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0