Our neues coaches!?



Blev inringd till B-young idag. De e kul tycker jag.
Å så e de nice å jobba mycke.



Min jobb outfit.


Ja. å när man jobbar där e de svårt å undvika shopping. Jag fick med mig en kasse hem :S
Å så hade jag presentkort på Gina å det blev en runda där me. Whouupppss!


Sen va det iaf träning med vår nya coach. Jag är inte lika säker på att han vill va vår nya tränare efter träningen. Men vi håller alla tummar. Två bollpass till nästa vecka å då ska vi bannemig göra bättre ifrån oss. Vem ska annars träna oss lixom? Jaja. de löser väl sig.

Å jag e bollrädd. E ju inte jätte bra när man e goali. Men de ska väl gå å jobba bort de innan säsongen börjar. Hoppas.

Efter träningen drog vi till Kaffe Paus för käk. Å gud va gott. Jag va hungrig som ett djur. Å så helt plötsligt va de tomt. Nice måste jag säg. Sådär borde man göra efter varje träning. Om man bara haft pengar till de. Kaffe paus kanske vill sponsra oss med käk efter en träning i veckan?






Å i mon e e jobb som väntar. Så nu ska jag sova. God natt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

WTF! Kunde ni inte sagt till!? =) Skulle visserligen hem och duscha, men ändå! Ses nästa vecka, då ska vi fan vara bättre!

2009-06-16 @ 21:50:41
Postat av: Emma

Oj.. mitt namn försvann visst.. Det var jag iaf. =)

2009-06-16 @ 21:51:50
URL: http://emmamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0