Omänsklig uppgift


Jaha da. Jag å K (man kan säg N också) ska vifta med flaggor åt bilar som kör längst med Vättern när cyklisterna e på väg. Vi ska alltså hålla ordning på trafiken å se till att dom som tar sig Vättern runt har företräde. Inte nog med det.. Vi ska göra detta mellan 04.00-06.00 fredag natt/lördag morgon. Oh my god. Turen på min sida.. rätt sida Vättern. Efter det ska jag å Alex tjäna pengar på loppis å sen blir det partaj. hur ska detta gå?


Annars fick jag mitt gymkort idag. De e nice. Nu ska det tränas minsann!


Förövrigt så va de just lagträning idag. Löpning. Men jag kom sent pga jobb å så hostar & snorar jag som bara den. Det blev bara gymmet. Alltid något. Det ser iaf bra ut inför framtiden tror jag. Verkar bli ett sjyst lag med grym tränare. Om nu allt går vägen å jag fattat de hela rätt. Å så tror jag att alla e hungriga.. de kommer bli en nice säsong. Jag längtar till nästa handbollsträning!


Storbild & vin med ett gäng brudar i mon. De e fin fina grejer. Ledig på tors = pricken över iet!


Har tänkt läng nu.
Många kvällar.
Att jag ska sova
tidigt. Men icke.
Jag lyckas aldrig!
God natt!
efter Scrubs!





Kommentarer
Postat av: Tommy

Beach 2009 är snart här vettu!;)

2009-06-10 @ 16:20:15
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0